Van Os Marketing - training - coaching

Training – workshops

Door training krijgen medewerkers de benodigde kennis en enthousiasme. Ze begrijpen waarom juist zij zo belangrijk zijn in de uitvoering van het marketingplan. Zo kan iedereen een bijdrage leveren aan de marketingstrategie en de groei van de onderneming.

Met mijn samenwerkingspartners zorg ik voor de juiste kennis bij ondernemers, leidinggevenden en medewerkers. Mijn programma in-company trainingen en workshops is altijd op jouw bedrijfssituatie afgestemd en biedt volop keuze. Maatwerk dus.

Wat levert het op?

Met deze trainingen en workshops krijg je een organisatie die nauw betrokken is bij de uitvoering van het marketingplan. Van hoog tot laag, van binnen tot buiten, direct of indirect, online of offline. Uiteindelijk is iedereen in de organisatie even belangrijk.

Wat leveren die trainingen jouw organisatie op?

  • Meer betrokkenheid
  • Bewust worden van de eigen rol in de marketingstrategie
  • Optimaal gebruik maken van alle online en offline marketingkanalen
  • Een actieplan wat echt tot actie komt!

De programma’s

  • Workshop AVG en e-mailmarketing: een praktisch stappenplan (1 dagdeel)

    Een workshop over de privacywet AVG en e-mailmarketing. Wat zijn de consequenties van de nieuwe Privacywet AVG voor jouw e-mailmarketing en welke maatregelen moet je treffen. Daar gaat deze workshop over.
    > lees verder


  • Privacy workshop: bewustwording en stappenplan (1 dagdeel)

    Een workshop en bewustwordingssessie van 1 dagdeel bij jouw in het bedrijf. Daarin krijg je volop informatie over de Privacywet AVG en welke gevolgen die wet heeft voor jouw organisatie.
    > lees verder


  • Privacy onderzoek en GAP-analyse: in 2 dagen een duidelijk beeld

    Kies voor de gemakkelijke weg en laat in 2 dagen jouw bedrijf compleet analyseren en beoordelen op het gebied van privacy-gevoeligheid. De experts van Audit orde onderzoeken waar je al wel voldoet aan de nieuwe wet en waar juist niet.
    > lees verder


  • Workshop online marketing (1 dagdeel)

    “Je haalt mensen niet binnen met hard te roepen over je product, maar met relevante kennis. En dat levert weer conversie op.” Dit is de kern van inbound marketing en daarover gaat deze kennissessie. We praten je bij over de laatste trends, geven je tips om je website te verbeteren, adviseren je over de (juiste) inzet van social media. En dat in 1 dagdeel!
    > lees verder


  • Starten met e-mail-marketing (1 dag) 

    In de workshop Starten met e-mailmarketing ontdek je hoe ook jouw organisatie maximaal kan scoren met nieuwsbrieven of andere vormen van e-mailing. Na 1 dag ben je in staat om zelf een perfecte nieuwsbrief op te stellen.
    > lees verder


  • Het inzetten van social media (1 dagdeel)

    LinkedIn, Twitter, Facebook, Instagram. De keuze is enorm. Maar welke gebruik jij voor je organisatie? Wanneer precies en wat ga je melden? En hoe hou je de vaart erin? Met de cursus Het inzetten van social media gaan we jou en je medewerkers bijspijkeren over de juiste inzet van de social mediakanalen om jouw klanten en prospects te benaderen.
    > lees verder


  • Teksten schrijven voor internet (1 dag)

    Stevige teksten maken voor je website, blog en nieuwsbrief: makkelijker gezegd dan gedaan. Dan is het goed om je te laten bijscholen door experts. Speciaal voor ondernemers en werknemers die zelf de regie willen houden over hun online content, is er nu de eendaagse cursus Teksten schrijven voor internet van Tekstnomade.
    > lees verder


  • Workshop Google Analytics (1 dag)

    Moet je een wizzkid te zijn om greep te krijgen op de cijferberg die Google Analytics elke dag voor je klaarzet? Welnee. Zolang je maar weet wat je wilt vinden, op welke plek dat staat en hoe je de gegevens moet interpreteren. Dat is precies wat we je leren in de workshop Google Analytics van e-Intelligence.
    > lees verder


  • Workshop Google Task Manager (1 dagdeel + 1 maand individuele begeleiding)

    Met Google Tag Manager (GTM) zet je de volgende stap naar online resultaat – en weet je écht wat je online marketingstrategie oplevert! In deze workshop Google Task Manager van e-Intelligence leer je hoe je ‘tags’, ‘trigger’ en ‘variables’ formuleert, opslaat en test vóórdat ze hun werk doen.
    > lees verder


Wil je meer weten over de mogelijkheden voor jouw bedrijf? Maak gebruik van het onderstaande contactformulier of bel rechtstreeks: 06-83234603.

 


Neem contact op


 

Coaching

Stagneert de uitvoering van het marketingplan of kom je er niet aan toe om de plannen vlot te trekken? Dan bied ik uitkomst als marketingcoach en ondersteun jou 1-op-1 bij de uitvoering van de marketingplannen.

>> Lees hier alles over de voordelen van een marketingcoach


Persoonlijk kennismaken?