Online marktonderzoek: hoe denken klanten over jou, je bedrijf of diensten?
Hoe denken klanten over jouw organisatie? Of over je diensten? Wat vinden ze wel goed en wat niet? Een online marktonderzoek geeft snel resultaat en direct inzicht in wat klanten van jouw organisatie of producten verwachten. Terwijl een online klanttevredenheidsonderzoek vooral de kwaliteit van jouw dienstverlening in beeld brengt.
Hetzelfde geldt voor de eigen medewerkers. Wat denken zij van de organisatie? Of van jou als ondernemer? Waar zijn verbeterpunten mogelijk? Met een medewerkerstevredenheidsonderzoek weet je precies waarop je kunt verbeteren en waar de knelpunten zitten in de organisatie.
Ik heb de kennis in huis voor het organiseren en coördineren van online marktonderzoek, bijvoorbeeld voor specifieke producten, diensten of doelgroepen.
Online enquête en een poll
Met een online enquête heb je snel antwoorden beschikbaar, tegen lage kosten (er is geen papier nodig dus geen drukwerk- of portikosten!). Dankzij de automatische dataverwerking is er ook minder kans op fouten.
Een poll levert á lá seconde resultaat, ook voor de deelnemers en je kunt eenvoudig op de actualiteit inspelen.
Online enquêtes en polls vormen een onderdeel van Mailplus E-mailmarketing software en kun je perfect integreren in je nieuwsbrief.